Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Citrine, η πέτρα της αυτοπεποίθησης και της αυτογνωσίας"

To κόσμημα που σας παρουσιάζω σήμερα είναι ένα βραχιόλι από πέτρες Citrine.   Το αφιερώνω στις φίλες που ανήκουν στο ζώδιο του Τοξότη και του Σκορπιού, μια και θεωρείται ότι αυτή η πέτρα σχετίζεται με αυτά τα ζώδια.

Eικ. 1η :  Βραχιόλι φτιαγμένο με πέτρες citrine, αχάτη και στοιχεία από επιχρυσωμένο ασήμι

H πέτρα citrine είναι μια διάφανη ποικιλία χαλαζία που έχει κίτρινο χρώμα.. Το χρώμα της οφείλεται σε υδροξείδιο του σιδήρου που περιέχεται στον χαλαζία.  Citrine με φυσικό κίτρινο χρώμα είναι σχετικά  σπάνιο. Οι μεγαλύτερες ποσότητες που πουλιούνται στην αγορά, προέρχονται από άλλα είδη χαλαζία που έχουν χρωματιστεί τεχνητά. Για παράδειγμα αμέθυστος  χαμηλής ποιότητας, αν θερμανθεί στους 500oC για ορισμένο χρονικό διάστημα χάνει το μοβ χρώμα και σταδιακά παίρνει το χρώμα του citrine. Η πιο μεγάλη ποσότητα από φυσικό citrine, εξορύσσεται στη Βραζιλία.

Η πέτρα citrine θεωρείται ότι προλαμβάνει τις αυτοκαταστροφικές τάσεις επειδή βοηθά στην αύξηση της αυτοπεποίθησής μας.  Διευκολύνει  την αυτογνωσία και γενικά  δίνει χαρά, ευθυμία, ελπίδα, ζεστασιά και ενέργεια.  Επίσης λέγεται ότι προσελκύει την αφθονία.


Εικ. 2η :  Η πέτρα citrine σε ακατέργαστη μορφή



.

35 σχόλια:

  1. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!
    Υπέροχο χρώμα
    Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέρα από την ομορφιά του κοσμήματος που είναι πάντα δεδομένη, αυτό που μου αρέσει είναι οι πληροφορίες που μας δίνεις.
    ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. MΠΕΤΤΥ..ΤΟ ΘΕΛΩ!!
    ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΕΙΠΑ ΑΥΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!.. ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ mail!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο ιδιαίτερο και διακριτικό και αυτό!!!!
    Ενδιαφέρουσα πάντως πέτρα με τόσες "ιδιότητες" που της προσδίδουν!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ μπετούλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλό μήνα με καλές κατασκευές κοσμημάτων,με φαντασία και γούστο όπως τα φτιάχνεις πάντα.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτή μάλιστα "αυτοπεποίθηση", "αυτογνωσία" είναι οτι πρέπει για μένα!!! Τιιιιιιιιι δεν είναι;
    Εγω την υιοθετώ και λέγε εσύ.
    Μ αρέσει τρελλά το κόσμημα! Είναι φωτεινό, χαρούμενο,ανοιξιάτικο σαν τον νέο μήνα που μπήκε.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο βραχιόλι, μου αρέσουν τα κοσμήματά σου Μπέττυ μου, γιατί πάντα έχουν το κατιτί τους στο κλείσιμο!Ανεβάζει την αυτοπεποίθηση ε; Και πάει και στους Σκορπιούς; Μου χρειάζεται δηλαδή λίγο citrine!
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα!!! Δεν είναι μόνο οι δημιουργίες σου εξαιρετικές, είναι και οι αναρτήσεις σου με τόσα που μας μαθαίνεις! Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Mπέττυ,χαρούμενο και φωτεινό σαν την άνοιξη που περιμένουμε!
    Πολύ όμορφο!
    Καλό μήνα!Φιλιά!

    Περιμένω αγωνιωδώς να δω τι έχεις για τις παρθένους χιχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Prekrasan post, naučila sam nešto novo.
    Narukvica je prelijepa.
    Hvala na posjetu mom blogu.
    Pozdrav.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα, με πολλές πολλές όμορφες δημιουργίες:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕ ΩΡΑΙΟ ΧΡΩΜΑ ...ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλες μου αγαπημένες,
    Εύχομαι να έχετε όλες έναν καλό μήνα, γεμάτο υγεία, αισιοδοξία και δύναμη!!!

    @Αστέρι μου, σ΄ευχαριστώ, καλό μήνα και σε σένα!!

    @Αντιγονάκι μου, χαίρομαι που σε βλέπω....και σε βλέπω καλά....με το καλό να ανταμώσετε!!!

    @Lourdi μου, καλοφόρετο κορίτσι μου, εύχομαι να σου φέρει όλα αυτά τα καλά που λένε ότι χαρίζει!!! Ένα πάντως είναι σίγουρο....θα έχει τη δική μου αύρα σίγουρα!!

    @Χρυσάνθη μου, σ΄ευχαριστώ, καλό μήνα και σε σένα καλή μου!!

    @fortounana, καλό μήνα και σε σένα, σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Χαρούλα μου, αφού έτσι θέλεις.....εγώ δε θα σου χαλάσω χατίρι, αν και νομίζω ότι δεν έχεις καμία ανάγκη από πρόσθετη αυτογνωσία (για αυτοπεποίθηση δεν ξέρω)!! Καλό μήνα να έχεις!!
    Σε φιλώ

    @Ναντιούλα μου, νομίζω ότι λίγο citrine χρειαζόμαστε όλες χαχαχα!!! Φιλάκια και σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!

    @Μαρίνα, χαίρομαι που σου αρέσουν όχι μόνο τα κοσμήματά μου αλλά και η παρουσίασή τους. Σ΄ευχαριστώ!!

    @Ελένη μου, σ΄ευχαριστώ.....αχ αυτή η άνοιξη ακόμη δε λέει να φανεί....υπομονή!!

    @Μelzana, thakyou for stopping by!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Έλενα, σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψη, καλό μήνα και σε σένα!!

    @foufoula, χαίρομαι που σου αρέσει....καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έτσι εξηγείται ότι το λάτρεψα με το που το είδα...είμαι Τοξότης βλέπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπέττυ μου να μη σου λέω τα ίδια και τα ίδια, όταν μπορείς πέρνα απ' το σπιτάκι μου, σου έχω κάτι! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΠΕΤΤΟΥΛΑ ΜΟΥ1ΥΠΕΡΟΧΟ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!!!!ΘΑ ΣΟΥ ΤΗΛ ΑΥΡΙΟ....ΣΟΥ ΕΧΩ ΝΕΑΑΑΑΑΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι όμορφο και ταιριάζει στο ζώδιό μου, Τοξότης!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα! Υπέροχο και οι πληροφορίες μοναδικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα να έχεις!!

    πολύ όμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. το χρώμα πανέμορφο και το δέσιμο του εκπληκτικό, καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Betty μου το ένα σου κόσμημα καλύτερο από το άλλο! Αν και ψάρακλας μια χαρά θα μου πήγαινε! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πάρα πολύ όμορφο κι αυτό, όλα σου είναι εκλεκτά !!!
    Και σ ευχαριστώ για το πλήρες ρεπορτάζ, μαθαίνω πολλά εδώ !
    Καλό και δημιουργικό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχο!!!!!! Κάθε σου δημιουργία είναι μοναδική!!!! Φιλιά καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπέτυ πολύ όμορφη πετρα!Ποτε θα έρθει η σειρά του καρκίνου????????????????χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σου Μπεττυ μου μου έλειψες πολύ ελπίζω να τα πούμε σύντομα...όσο για το βραχιόλι τι περιμένεις.....είναι πανέμορφο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Oi, amiga!
    Linda... muito feminina!
    Você é tão criativa.
    Oi, amiga!
    Agora, só alegria!...
    Feliz Carnaval!!!
    ღ.•*¨*• ღ¸
    ღ°ºBrasil♥º
    ♥º

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολυ ομορφο και γλυκο χρωμα.Καλη αποκρια να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπέροχο...έχω ωροσκόπο στον Τοξότη!!!
    ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το....... μη ντρέπεσαι!!!!

Αυτά που μ΄αρέσουν