Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

"Πράσινο, το χρώμα της χαλάρωσης και της ελπίδας"

Αυτό το καιρό όλοι μας νομίζω έχουμε ανάγκη για λίγη παραπάνω χαλάρωση μέχρι να έλθουν οι μουντές μέρες του Χειμώνα, που οι δυσκολίες της καθημερινότητας και οι υποχρεώσεις θα μας στρεσάρουν.  Ας χαλαρώσουμε λίγο παραπάνω λοιπόν τώρα,  έτσι για να έχουμε απόθεμα δύναμης και ελπίδας αργότερα!!

Σ΄αυτό το πνεύμα σήμερα κι εγώ με ένα εξαιρετικά λεπτεπίλεπτο εφαρμοστό κολιεδάκι στο πράσινο, μια και θεωρείται το χρώμα της χαλάρωσης και της ελπίδας!!

Εικ. 1η :  Λεπτεπίλεπτο κολιέ με πέτρες χαουλίτη σε πράσινη απόχρωση, κοράλλια και στοιχεία από επιχρυσωμένο ασήμι.

Το πράσινο είναι ένα χρώμα ουδέτερο που ταιριάζει θαυμάσια με τα περισσότερα χρώματα.  Αν ρίξουμε μια ματιά στη φύση θα δούμε ότι συνυπάρχει αρμονικά με όλα τα χρώματα.
Συνεργάζεται πολύ καλά με τα ισχυρά και ζωντανά χρώματα, παρέχοντας ένα ιδανικό φόντο για τα χρώματα αυτά.

Εικ. 2η :  Λεπτεπίλεπτο κολιέ με πέτρες χαουλίτη σε πράσινη απόχρωση, κοράλλια και στοιχεία από επιχρυσωμένο ασήμι.

Μπορεί να λειτουργήσει εξίσου καλά με απαλά και διακριτικά χρώματα, στην περίπτωση αυτή όμως χρειάζεται προσοχή ώστε να διατηρηθεί η επιθυμητή ισορροπία, γιατί εύκολα το πράσινο μπορεί να κυριαρχήσει έναντι αυτών των αποχρώσεων.

Το πράσινο, λοιπόν, είναι το χρώμα της ξεκούρασης και της χαλάρωσης, γι΄αυτό χαλαρώστε και ευθυμήστε με ένα γλυκό τραγουδάκι σε "πράσινη απόχρωση":

http://www.youtube.com/watch?v=7MBU23jA_Hw

Εύχομαι σε όλους μια καλή και ήρεμη εβδομάδα!!!


22 σχόλια:

  1. Στη αρχή δεν μου "έβγαιναν" οι εικόνες...
    Με την αποκάλυψη είδα την διακριτική και υπέροχη απόδοση του πράσινου χρώματος!
    Είναι ώρα για ..χαλάρωση..
    Να είσαι καλά Μπέττυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο και διακριτικό!!!!
    Καλή συνέχεια!!
    Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AX....αυτα τα λεπτεπιλεπτα σου...τα λατρευω!!!
    ολα οσα εχω δει!!!!!
    πολλα φιλακιαααα..τα λεμε αυριο!!!ολε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΟ ΓΛΥΚΟ ΜΗΝΑ ...Ο ΚΟΛΙΕΣ ΟΜΟΡΦΟΣ....ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή εβδομάδα, Μπέττυ!
    Το πράσινο το απέφευγα διότι είχα την εντύπωση ότι δεν συνδυάζεται εύκολα.
    Με το σχόλιό σου όμως με έβαλες σε σκέψεις..!!!
    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. °º✿
    º° ✿

    Você é muito talentosa!
    Seu trabalho é leve, alegre e de bom gosto.
    É realmente muito bonito.

    °º✿
    º° ✿

    Um bom domingo e uma semana cheia de luz e muita paz.
    Beijinhos.
    Brasil
    ♥ ♫° ·.
    º° ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσει πολύ ως χρώμα και που είναι λεπτουλι.

    Το πράσινο χρώμα συμβολίζει χαρά κι ελπίδα, εδώ ορισμένες φυλές, το θεωρούν απαραίτητο στους αρραβώνες η ακόμα και σε γάμους. Έχουν από κάτι στολισμένο σε πράσινο είτε είναι φουστάνι είτε σε ντεκόρ του χολ η σε λουλούδια, με καμιά φορά να ξεφεύγουν από την ισορροπία.

    Καλή εβδομάδα Μπεττυ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένο χρώμα το πράσινο. Το κολιέ όμορφο και διακριτικό. Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο χρώμα ,που κι εγώ το αγαπώ πολύ!
    Τελειος ο συνδυασμός ,δίνει κομψό και διακριτικό αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λεπτοδουλεμενο και ντελικατο το κολιε σου.Καλο Φθινοπωρο να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτά τα λεπτούλια, διακριτικά κοσμήματα είναι τα αγαπημένα μου...
    Συμφωνώ απόλυτα για το πράσινο! Μια βόλτα στη φύση, μπορεί να μας πείσει γι' αυτό. Ταιριάζει με όλα τ' άλλα χρώματα...

    Πολλά φιλιά σου στέλνω και ευχές για μια καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΤΤα σκουλαρίκια στο γάμο ήταν specialllll..... Ευχαριστούμε πολύ!! Το σημερινό κόσμημα superrrrr....Τα λέμε αύριο. Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπέττυ μου... ζωγράφισες πάλι! Τι ωραίο το κολιέ, πανέμορφο και διακριτικό άρα σικ!
    Καλή εβδομάδα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι να πω που δνε έχω πει;πες μου.
    Ακόμα κι αυτά τα λεπτεπίλεπτα, ακόμα και το χρωμα που δεν είναι το αγαπημένο μου (ούτε σε ρούχα)με ξετρέλλαναν.
    Εχουν κλάση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ λεπτοδουλεμένο κόσμημα!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδααααα!!!!
    ΛΙΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΛΥ ΣΙΚ!!!!!!!!!!!!!!
    ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΜΠΕΤΤΥ!!!!!!!!
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΠΙΤΙ ΠΛΕΟΝ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kορίτσια γεια σας, σας ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα από το σπιτάκι μου και για τα πολύ όμορφα και κολακευτικά σας σχόλια.....ομολογώ ότι μου αρέσει!!!
    Ελπίζω, τώρα που έχουμε μαζευτεί σχεδόν όλες, να αποκτήσουμε σιγά σιγά όρεξη και να στρωθούμε στη δουλειά......κάποιες άλλωστε ξεκίνησαν ήδη τα χριστουγενιάτικα....υπερβολή, δε λέω, αλλά για να οργανωθούμε όλες λίγο λίγο!!!
    Εύχομαι να είμαστε όλες καλά και να μπορέσουμε να διατηρήσουμε ό,τι όλο το περσινό χειμώνα μας κράτησε εδώ!!!
    Σας ευχαριστώ από καρδιάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΠΕΤΤΥ ΜΟΥ! ΤΟ ΚΟΛΛΙΕΔΑΚΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το λατρεύω το πράσινο!Το κολιέδάκι τέλειο!Μπέτυ μου καλό φθινόπωρο με πολλές-πολλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το κολιέ είναι υπέροχο, τόσο κομψό, λεπτοδουλεμένο και όμορφο... τέλειο!
    Μπράβο σου και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αν δεν κανω λαθος..σε πρασινο δεν εχω φτιαξει τπτ..αλλα πως τα καταφερνεις εσυ με τα δημιουργηματα σου κ μου αλλαζεις τις σκεψεις..δεν ξερω.. μπραβο καλη μου παρα πολυ ομορφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το....... μη ντρέπεσαι!!!!

Αυτά που μ΄αρέσουν