Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

"Έτσι, χωρίς σχέδιο"

Ένα ακόμη βραχιόλι, από τ΄αγαπημένα μου!!!  Αν και πριν το φτιάξω δεν είχα κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου, ξεκίνησα δηλαδή πριν καν το σχεδιάσω, στην πορεία όμως τα πράγματα άλλαξαν και το αποτέλεσμα μπορώ να πω  ότι με ικανοποίησε αρκετά.


Βραχιόλι με επιχρυσωμένο σύρμα μπρούντζου και πέτρες κορνεόλης


Είναι από τις φορές που κάθομαι στον πάγκο του εργαστηρίου νωχελικά, χωρίς μεγάλη όρεξη, έτσι  απλά για να ξεχαστώ, και εκεί είναι που προκύπτουν σχέδια......έτσι από το πουθενά.



Το σύρμα τούτες τις στιγμές  νομίζω ότι αποκτά άλλη οντότητα......είναι σα να προσπαθώ να του δώσω ζωή και αυτό με τη σειρά του να προσπαθεί να ανταποκριθεί για να μη μου χαλάσει  το χατήρι.



Και να το αποτέλεσμα, εύκολα και απλά, με τη δική μου αγαπημένη τεχνική, με λίγο κόπο, μικρό κόστος και πολλή μα πάρα πολλή ΑΓΑΠΗ!!!

Μέχρι την επόμενη φορά,
σας φιλώ και σας αγαπώ!!!








7 σχόλια:

  1. Ετσι που το πας θα ξεπεράσεις κι εμένα σε συχνότητα αναρτήσεων,άντε γιατί ένοιωθα και μοναξιά,χαχαχαχα
    Πολύ ωραίο το βραχιόλι στην απλότητά του και φωτεινό!!! Ετσι σου εύχομαι νάναι τα νέα που περιμένεις Μπέττυ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααααααα δεν σώνει που έκανα μια μέρα να δω την ανάρτηση, έχω και πέντε ώρες τώρα που δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο!!!!! Το έτσι χωρίς σχέδιο είναι υπέροχο και φινετσάτο, όπως και όλα σου τα κοσμήματα άλλωστε!!!!! Πολλά φιλάκια Μπεττουλίνι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 'Ο,τι κάνεις με αγάπη βγαίνει όμορφο, ακόμα και χωρίς σχεδιασμό!
    Κι αυτό έγινε πολύ ωραίο!
    Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τόσο απλό και τόσο όμορφο!!!!!
    Έγινε υπέροχο Μπέττυ μου!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το....... μη ντρέπεσαι!!!!

Αυτά που μ΄αρέσουν