Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

"Κοσμήματα με αλυσίδα"

Αυτές τις μέρες είμαι τόσο μουδιασμένη με τα τελευταία γεγονότα, που δεν έχω ούτε τη διάθεση αλλά ούτε και τη φαντασία να φτιάξω κάτι και να το αναρτήσω.  Γι΄αυτό αποφάσισα, μια και θέλω  να είμαι κοντά σας συχνά,  να αναρτήσω φωτογραφίες από κάποια κοσμήματα με αλυσίδα που έφτιαξα τον χειμώνα που μας πέρασε.  Τα κοσμήματα αυτά δεν τα έχω, μου τα έχουν πάρει. Άρεσαν  πολύ γιατί ήταν ευκολοφόρετα και ταίριαζαν με τα χειμωνιάτικα χρώματα.


Κολιέ με αλυσίδα, ρόζ αχάτη,  μαύρο αχάτη και καπνία

Κολιέ με αλυσίδα και μεταλλικά στοιχεία

 Κολιέ με αλυσίδα, jade και ίασπη

Κολιέ με αλυσίδα, ρίζα κοραλλιού και χαολίτη 

Κολιέ με αλυσίδα και μουράνο

9 σχόλια:

  1. πως να μην σου τα πάρουν!!είναι όλα πανέμορφα.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπέτυ μου έτσι νοιώθω κι εγω. Τόσο κακόκεφη σαν νάχασα δικό μου άνθρωπο (σάμπως δικά μας παιδιά δεν ήταν;).
    Κι ετσι τριγυρνώ στα μπλογκς που αγαπώ (ουτε λόγος για ανάρτηση στο δικό μου που είναι "τρείς λαλούν και δυο χορεύουν")για να ξεχαστώ λίγο και να μου φτιάξετε την διάθεση.
    Οπως πάντα σε θαυμάζω. Συμφωνώ με την fortounata, ήταν επόμενο να γίνουν ανάρπαστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκπληκτικά είναι Μπέττυ μου! Η αλυσίδα μου αρέσει πάρα πολύ γενικά κι αυτές οι πέτρες σου χάρμα οφθαλμών! Αυτή η ρίζα κοραλλιού...σα ζαχαρωτό!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια, γειά σας!!
    @φουρτουνιασμένη μου, η αλήθεια είναι ότι μετά βίας πρόλαβα να τα φωτογραφήσω.
    @Χαρά μου, αν αρχίσουμε λίγο τα πάρε-δώσε με τα σχόλια και τα μηνύματα, ίσως να αλλάξει κάπως η διάθεσή μας.
    @Νάντια μου, κι εμένα μ'αρέσουν οι αλυσίδες!!
    Καλό βράδυ να ΄χετε!!
    Σας φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ένα καλύτερο από το άλλο! Κι όσο για αναρτήσεις...ούτε κι εγώ έχω διάθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φανταστηκα ολα!!!Ενα και ενα ολα !!!Φοβερη δουλεια καλη μου anthivolon . Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το δεύτερο θα μπορούσα να το φορέσω άνετα!
    Δεν θέλω γελάκια, μου αρέσει σου λέω!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα σας,
    @Μαίρη μου, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    @Γιαγιά Αντιγόνη, κρίμα που δεν το έχω να σου το στείλω. Και...... όχι δε γελώ καθόλου, τα κοσμήματά μου απευθύνονται και ταιριάζουν σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα!!!
    Μ΄ αρέσουν πολύ οι αλυσίδες σου και ιδιαίτερα η πρώτη και οι δύο τελευταίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το....... μη ντρέπεσαι!!!!

Αυτά που μ΄αρέσουν