Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

"Κοσμήματα με πέρλες από μάζα κοχυλιού"

Τα κοσμήματα που σας παρουσιάζω σήμερα είναι φτιαγμένα με πέρλες διαμέτρου 1 cm από μάζα κοχυλιού (είναι τα λεγόμεα majorca).  Τις πέρλες αυτές τις ένωσα μεταξύ τους κόμπο- κόμπο με μεταξωτή κλωστή.  Έτσι δημιουργήθηκε ένα μακρύ κολιέ με μοναδικό στολίδι το κοραλλένιο τριανταφυλλάκι με το μικρό σατέν φιογκάκι.  Το κολιέ αυτό μαζί με τα ίδια σκουλαρίκια αποτελούν ένα μέρος των καλοκαιρινών μου δημιουργημάτων, που όπως σας υποσχέθηκα στην προηγούμενη ανάρτησή μου, θα σας την παρουσιάζω λίγο-λίγο.



 Εικ. 1η : Λεπτομέρεια του κολιέ


 Εικ. 2η :  Το κολιέ ολόκληρο


Εικ. 3η :  Τα ασορτί σκουλαρίκια με πέρλα, κοράλλι και επιχρυσωμένα στοιχεία από ασήμι


14 σχόλια:

  1. Απλά υπέροχα!!
    Λατρεύω τα χρώματα που έχεις βάλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί με φέρνεις σε δύσκολη θέση,ήθελα νάξερα.
    Να μην ξέρω προς τα πού να κλίνω.
    Ασυζητητί στα σκουλαρίκια!!!
    Υπέροχο ζευγάρι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ουπς...κι έχω ένα σκασμό από μαγιόρκα..
    πολύ ωραία ιδέα η λεπτομέρεια που θα τα αλλάξουν και θα τα ανανεώσουν...
    ευχαριστώ για την ιδέα ..-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απίστευτα!!!!!!!
    Υπέροχο και το κολιέ και τα σκουλαρίκια, αλλά αυτό που με ξετρέλανε πραγματικά είναι το κόκκινο τριανταφυλλάκι...
    Συγχαρητήρια καλή μου, είσαι πραγματικός καλλιτέχνης!!!

    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μα κάθε φορά εκπλήσομαι με το ταλέντο σου.κάτι ήξερες και μας τα βάζεις λίγα-λίγα.να είσαι καλά,πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπω είναι πανέμορφα:):):)
    Να κάνετε κι άλλα!!!
    Καληνύχτααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελεια και αυτα τα κοσμηματα σου!!!Τα κοσμηματα με περλες ειναι τα αγαπημενα μου εχουν κλασικη κομψη ομορφια... Καληνυχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι απλά τελεια και τόοοσο elegant!!!
    Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα μαργαριτάρια είναι η αδυναμία μου.Κάποτε είχα μαγαζί με κοσμήματα ( faux)όπως καταλαβαίνεις τα είδα σε άπειρα συρτάρια , τοίχους ολόκληρους με αποτέλεσμα να ...μη μπορώ να φορέσω τέτοιο κόσμημα με εξαίρεση το καλοκαίρι που παρασύρομαι απο βραχιολάκια πολύχρωμα ιδιαίτερα γαλάζια .Έχω λοιπόν τουλάχιστον 5 μαργαριταρένια κολιέ ( αληθινά) μιας και ο άνδρας μου ήταν γενναιόδωρος μαζί μου.Τώρα , εδώ και αρκετά χρόνια μου έχει φύγει αυτό το πάθος που είχα για τα κοσμήματα( κληρονόμησα και πολλά απο τη Πολίτισα γιαγιά μου ) και δυστυχώς είναι εδώ και χρόνια σε μια θυρίδα να θυμίζουν την ματαιοδοξία της νεότητας μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @irini, είναι αλήθεια ότι μια αδυναμία την έχω σ΄αυτά τα χρώματα
    @Χαρά μου, πάντα με τον καλό σου λόγο, με κάνεις να αισθάνομαι ωραία!!! Μην το πάρω πάνω μου μόνο......
    @painter, σ΄ευχαριστώ πολύ, συμφωνώ, η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά....
    @Μαίρη, είσαι η ειδική περί κοσψότητας!!
    @fortounata μου, όντως λίγο-λίγο η γεύση είναι πιο γλυκιά!!
    @Μαγδούλα μου, κάθε μέρα φτιάχνω και κάτι καινούργιο, να ΄χετε όρεξη να βλέπετε......
    @Γωγούλα, συμφωνώ, τα μαργαριτάρια και οι πέρλες γεγικά προσδίδουν ιδιαίτερη κομψότητα.
    @Αsteri, για να φτάσω στο τέλειο έχω ακόμη πολλά ψωμιά..........
    @Εva, elegent μπορεί αλλά ...... τέλεια... παίζεται.....
    @αχτίδα μου, τα κοσμήματα της γιαγιάς σου από την Πόλη είναι άλλο πράγμα, ανεκτίμητα..... ξέρω γιατί έχω κι εγώ πολλά από τις γιαγιάδες και βρίσκονται σε θηρίδα. Ομως αυτά είναι κειμήλια!!!
    Σ' ευχαριστώ,
    Σε φιλώ
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ κομψό!!Βέβαια η λεπτομέρεια είναι όλα τα λεφτά όπως θα λέγαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. I am not sure that you'll be able to translate this, I just wanted to say how lovely it is to a pearl necklace that is made by using the time intensive method of pearl knotting. It truly makes for a beautiful and sophisticated necklace. I adore the tiny red rose clasp.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το....... μη ντρέπεσαι!!!!

Αυτά που μ΄αρέσουν