Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

"Εκδρομή, δημιουργία και πολλές σπουδαίες συναντήσεις"

Την εβδομάδα που μας πέρασε έλειπα για μερικές μέρες στην αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη.  Βρέθηκα ανάμεσα σε αγαπημένα πρόσωπα της οικογένειάς μου αλλά και κοντά σε πολλούς και καλούς φίλους. 
Στο εξοχικό σπίτι της αδελφής μου, ανάμεσα στα άλλα,  ανανέωσα λίγο το χρώμα από κάποιες παλιές ζωγραφιές  μου στους τοίχους, που με τα χρόνια ξεθώριασαν.....




Πήγα και στην Έδεσσα για ένα απόγευμα, και είχα την ευκαιρία να βρεθώ με παλιές καλές μου φίλες, που ας είναι καλά οι πολυαγαπημένες μου Αφρούλα και Μαρία που φρόντισαν να τις συναντήσω όλες μαζί  στο σπίτι της πρώτης, και να χαρούμε ένα όμορφο καλοκαιρινό απόγευμα όπως παλιά.  Εκεί κάναμε μια μικρή έκθεση των δημιουργιών μου και  δώσαμε υπόσχεση, ότι τώρα πια που έχω βγει στη σύνταξη, θα βρισκόμαστε πιο συχνά!!!  Η χαρά και η ικαναποίησή μου για αυτή τη συνάντηση δεν περιγράφονται!!  Κορίτσια σας ευχαριστώ!!!




Το τελευταίο απόγευμα στη Θεσσαλονίκη είχα μια ευχάριστη συνάντηση με τρεις ανθρώπους, που στο εξής θα τους θεωρώ φίλους μου.  Ήταν η Αχτίδα με τον άνδρα της τον Δημήτρη και η Γαστερόπληξ.  Συναντηθήκαμε, μιλήσαμε, γελάσαμε, βρήκαμε πολλά κοινά και δώσαμε υπόσχεση πως θα ξαναβρεθούμε σύντομα.  Ήταν η πρώτη φορά που γνώρισα από κοντά φίλους που έχω κάνει μέσω του διαδικτύου και ομολογώ ότι ήταν έτσι ακριβώς όπως τους είχα φανταστεί!!!  Τελικά,  νομίζω ότι και αυτό  είναι ένα μία από τις θετικές πλευρές του Internet.   Φεύγοντας από αυτή τη σύντομη συνάντηση και κρατώντας τα δώρα που μου χάρισαν (γλυκό κουταλιού σύκο από τα χέρια του Δημήτρη, μια πολύ όμορφη καρφίτσα, από τα χέρια της Γεωργίας και διάφορα κουλουράκια από τα χέρια της Χρυσούλας), ένιωθα χαρά και μια παράξενη γλύκα από συναισθήματα.  Σας ευχαριστώ πολύ πολύ και τους τρεις και εύχομαι σ'αυτό το διαδικτυακό ταξίδι που πριν λίγο καιρό ξεκίνησα, μόνο χαρές από ανθρώπους σαν κι εσάς να παίρνω!!!



 Αγαπημένες μου φίλες σας ευχαριστώ όλες, θα ξανασυναντηθούμε σύντομα!!!!!!
 

7 σχόλια:

  1. Τι ωραίο ταξίδι!
    Τι ωραίες αναμνήσεις και τί συναισθήματα κουβάλησες στις αποσκευές σου!!!
    Να σε συντροφεύουν παντα θετικά πράγματα Μπεττούλα μου γιατί το αξίζεις; Πού το ξέρω;
    Εεε, κάτι καταλαβαίνω κι εγω το χαζό μέσα απο τις "άψυχες" γραμμές ενός blog και ο,τι ο καθένας καταθέτει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με το καλό να ξαναβρεθούμε
    φιλιά
    καλό Σ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να είσαι καλά και να περνάς πάντα όμορφα.καλό σκ.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο ...μπράβο περάσατε απ'ότι βλέπω τέλεια!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπέττυ χαίρομαι που πέρασες όμορφα και σου εύχομαι ακόμα περισσότερες όμορφες στιγμές!!
    Πέρνα και από το blog μου.. σου έχω μια έκπληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. A πουλάκι μου...ταξιδάκι ήσουν?!
    Χαίρομαι που πέρασες καλά φίλη! Φαντάζομαι τώρα που γέμισες τις μπαταρίες σου θα είσαι φουλ στην έμπνευση χιχι
    Καλημέρα καλή Μπέττυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το....... μη ντρέπεσαι!!!!

Αυτά που μ΄αρέσουν