Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

"Μαύρη γυαλιστερή πολυτέλεια"

Ο λόγος για τον μαύρο αχάτη, την πέτρα της "αισιοδοξίας".  Το όνομά της το έχει πάρει από τον ποταμό Achates της Σικελίας.  Λέγεται ότι ο μαύρος αχάτης δίνει έμπνευση και νέες ιδέες σ΄αυτόν που τον έχει ή τον φορά.....  Δεν ξέρω, ίσως και σ΄αυτό να οφείλεται το γεγονός ότι εγώ δουλεύοντας με αυτή την πέτρα αφήνω το μυαλό μου να ταξιδέψει......  Έχοντας σύμμαχό μου την αφή, όταν ο αχάτης γλυστρά πάνω στα δάχτυλά μου, νιώθω μια παράξενα ευχάριστη αίσθηση, ειδικά όταν το κόσμημα που φτιάχνω, αποτελείται από πέτρες μαύρου αχάτη που είναι δεμένες μεταξύ τους κόμπο-κόμπο.  Τότε το κόσμημα γλυστρά ευχάριστα πάνω στα χέρια μου και οι αντανακλάσεις τους φωτός πάνω στις ταγιαρισμένες πέτρες του, μου δημιουργούν την αίσθηση της απόλυτης πολυτέλειας!!!!
Τα δύο κολιέ που θα σας παρουσιάζω σήμερα, είναι φτιαγμένα με πέτρες μαύρου αχάτη, δεμένες η μία με την άλλη κόμπο-κόμπο.  Στα κολιέ αυτά υπάρχει μία σύνθεση στρογγυλών, λείων πετρών με μικρότερες ταγιαρισμένες, όλες μαύρες.  Ενδιάμεσα στις πέτρες του μαύρου αχάτη, παρεμβάλονται πέτρες αχάτη διαφόρων άλλων χρωμάτων, τα οποία δημιουργούν πάνω στην πέτρα διάφορα νερά.  Τα κολιέ αυτά είναι ιδιαίτερα μακρυά, έτσι ώστε να φοριούνται καί μακρυά για όσες τα προτιμούν έτσι, καί σε δύο σειρές.  Όπως και να τα φορέσουμε όμως ένα είναι σίγουρο.  Εντυπωσιάζουν με την πολυτέλειά τους!!!


Εικ. 1η :  Κολιέ με πέτρες μαύρου αχάτη, αχάτη με με νερά σε καφετί αποχρώσεις και στοιχεία από επιχρυσωμένο ασήμι

Εικ. 2η :  Κολιέ με πέτρες μαύρου αχάτη, αχάτη με νερά σε αποχρώσεις του καφέ και του πράσινου και στοιχεία από επιχρυσωμένο ασήμι

 

17 σχόλια:

  1. Είναι τέλειο Απλά!!!! Παρόλο που δεν φοράω ιδιαίτερα κολιέ (κι ας έχω ένα συρτάρι γεμάτο απο δαύτα λόγω μεγάλου μπουστου τα αποφεύγω γιατί με τονίζουν) αυτά με ξετρελένουν. Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι πολύ όμορφα,δεν χρειάζεται να σου πω και πάλι πόσο με εντυπωσίασες!!αλλά και η σχέση που έχεις με ότι φτιάχνεις και με τα υλικά,δείχνει ευαίσθητο άνθρωπο,κάτι που το έχω καταλάβει από την αρχή που σε διαβάζω.φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν φανταζόμουν πως είναι η πέτρα της αισιοδοξίας!
    Είναι ωραίο να γνωρίζεις και την ιστορία της κάθε πέτρας.
    Οπως πάντα θα σου πω μου αρέσουν!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι τοσο κομψα και μοντερνα παραλληλα, δεν περιμενα πως μια μαυρη πετρα θα ειανι η πετρα της αισιοδοξιας!!! τι να πω οσο ζεις μαθαινεις εινα πολυ ομορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα! Μου αρεσουν πολύ και οι πετρες αχατη διαφόρων χρωμμάτων που εδώ αναδεικνύονται ιδιαίτερα μεσα στο δυνατό μαυρο.
    Είναι ισχυρή πέτρα, ετσι τη νιώθω όταν την φοραω, καποιες φορες δεν μπορώ και να την αντεξω να σου πω την αλήθεια, δεν ξερω αν φταίω εγώ.

    Υ.Γ. Μου θύμισες κι αυτό το υπεροχο τραγούδι: http://www.youtube.com/watch?v=0P3lTrOXCsY&feature=related

    Καλό βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ήξερα ότι έχει τέτοιες ιδιότητες! Για το μάτι πάντως είναι σίγουρα υπέροχα και εντυπωσιακά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγω με σειρά μου δεν θάλεγα το μαύρο αισιόδοξο, αλλά για να το λες εσύ...
    Σ εμπιστεύομαι απόλυτα.
    Βαριέέέμαι να λέω όλο τα ίδια...Μ ΑΡΕΣΟΥΟΥΟΥΝΝΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ ομορφο και ταοριαζει πιστευω με ολα τα χρωματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όντως είναι εντυπωσιακά! Αυτή η γυαλάδα που έχουν τους δίνει κάτι το ξεχωριστό. Μου φαίνεται πρέπει να αγοράσω και εγώ κόσμημα με μαύρο αχάτη γιατί δεν έχω έμπνευση τελευταία χιχι
    Φιλάκια Μπεττούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τον αχάτη τον ήξερα για σικάτη πέτρα...δεν ήξερα πως είναι και ...αισιόδοξος!!!πάω να ρίξω μιά νέα,αισιόδοξη ματιά στο κολιέ μου..-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ αριστοκρατικό, πολύ εντυπωσιακό!!!
    Χίλια μπράβο!
    Μιαν όμορφη Κυριακή εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Очень красивые украшения! У тебя очень хороший блог. Обнимаю.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυτέλεια δεν θα πει τίποτα...
    Απλά ΥΠΕΡΟΧΟ!!!

    Καλή και δημιουργική εβδομάδα Μπετούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπέττυ μου καλησπέρα!!!
    Μόνο πολυτέλεια???
    Και πάλι δημιούργησες με υπέροχοαποτέλεσμα!!
    Φιλιά !
    Σου εύχομα καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Koρίτσια μου, σας ευχαριστώ για ακόμη μία φορά για την επίσκεψή σας στο blogόσπιτό μου και για τα καλά σας σχόλια!!! Δυστυχώς σήμερα δεν είχα τον χρόνο να απαντήσω σε κάθε μία ξεχωριστά, όμως εσεις ξέρετε ότι κάθε μια από σας είναι κάτι σπουδαίο για μένα. Από σας και από τα σχόλιά σας παίρνω θάρρος και δύναμη για να συνεχίσω..... Με την δική σας ανοχή.... αλλά και αποδοχή αναρτώ κάθε φορά ό,τι έχω δημιουργήσει. Με ένα μεγάλο ευχαριστώ και μια μεγάλη αγκαλιά θα σας ευχηθώ μια καλή εβδομάδα, με υγεία και δημιουργία!!
    Σας φιλώ όλες
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το....... μη ντρέπεσαι!!!!

Αυτά που μ΄αρέσουν