Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

"Χριστουγεννιάτικα παιγχνιδίσματα"

Συνέχεια εργασιών στο μικρό μου εργαστήρι με ευτυχώς καλή διάθεση και προπάντων όρεξη για δημιουργία.
Λίγο ο πηλός της Μαρίας (μπήκα κι εγώ στο χορό του πηλού), λίγο τα στολίδια της Μισιρλούκας μας (τα βλέπω και τα θαυμάζω από κοντά) με έβαλαν στο τριπάκι αυτό.  
Επηρεασμένη κι εγώ η έρημη έπιασα τον πηλό στα χέρια μου (τι τράβηξε ο καημένος!!)


Σειρά είχε το ντεκουπάζ.  Μοτίβα χριστουγεννιάτικα, τα προσφιλή μου κουδουνάκια, κορδέλες, ακρυλικά και πολλή πολλή όρεξη!!


Κόλλημα!!!  Αυτή είναι η σωστή λέξη γι΄αυτό που μ΄έπιασε ξαφνικά!!!
Πηλός, ντεκουπάζ, κουδουνάκια, κορδέλες και πάλι απ΄την αρχή!!!


Γέμισα το σπίτι δικά μου στολίδια και έχω χαρεί πιο πολύ από ένα μικρό παιδί!!


Οι καρδιές μου μπορεί να είναι από πηλό αλλά είναι γεμάτες αγάπη και καλή αύρα!!  Άλλωστε προορίζονται για πολύ αγαπημένα πρόσωπα!!


Στη συνέχεια έχω σκοπό να σας δώσω και μια μικρή δόση από την πολυαγαπημένη μου ΑΥΡΑ.
Χριστουγεννιάτικη αυτή τη φορά θα στολίσει την επόμενη ανάρτησή μου.


Σας ευχαριστώ που τιμήσατε με την επίσκεψή σας και αυτήν μου την ανάρτηση!!!

Μέχρι την επόμενη φορά,

σας φιλώ και σας αγαπώ!!






14 σχόλια:

  1. Μόνο εγώ κρατάω δηλαδή; Όχι πως θέλω και πολύ... μόνο που με κυνηγάνε οι εκκρεμότητες αλλιώς θα σας έλεγα εγώ. Τι όμορφα τα στολίδια σου Μπεττούλα; Μπεττουλίστικα και ξεχωριστά. Απ'όλα όμως το πιο όμορφο είναι η καλή σου διάθεση. Αυτή μας στόλισε και μας φώτισε περισσότερο. Φιλιά πολλά κοριτσάκι. Αύριο ντύσου καλά... εγώ θα'ρθω με το έλκηθρο...χιχιχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι μία εσύ!!!!!! Έχεις το δικό σου τρόπο Βιλιώτικο τρόπο να με συγκινείς!!!
      Αύριο δε θα ξεχάσω το σκούφο, κασκόλ και γάντια.....μείνε ήσυχη δασκάλα!!!

      Διαγραφή
  2. Ηταν να μην κάνεις την αρχή κοριτσάκι,ξέφυγεεεεεςςςς!!!!
    Φυσικά και θαύμασα ΚΑΙ τον πηλό σου,γιατί όλα ξέρεις και τους δίνεις τη δική σου χάρη και θετική αύρα!!! ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ.
    Την αγάπη μου και καλή συνέχεια...μη μου πεις οτι θα σταματησεις εδώ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρουλάκι μου καλό, πραγματικά ήταν να μην αρχίσω!!!! Σταματημό δεν έχω!!!
      Ξέρεις εσύ όμως καλύτερα πόσο όμορφα περνάμε μ΄όλα αυτά.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  3. ιιιιιιιιιιιιιιιιι μια ντεκουπατζου καταντησες κι εσυ χαχαχαααα!
    μα γινανε τοσο ομορφαααααα!Μπραβο Μπετουλινι μουυυυυυυυυυυυυυ!
    θα τα πουμε αυριο στο μαθημα!φιλακιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥ ΟΙ ΣΕΙΡΗΝΕΣ;!!!!
    ΣΕ ΞΕΜΥΑΛΙΖΟΥΝ ΜΠΕΤΤΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!
    ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΚΑΝΕΣ!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπέττυ μου, παίρνω όρκο ότι απ΄ τα καλύτερα στολίδια που έχω δει !!!!!
    Μου άρεσαν όλα.
    Κυρίως οι καρώ καρδιές. Και τα μπισκοτάκια, και τα δεντράκια, όλα..... όλα.....
    Φιλιά, περιμένουμε την χριστουγεννιάτικη Αύρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειναι πανεμορφα τα στολιδακια σου! Ολα υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειναι πανέμορφα κ βρίσκονται την επιλογή της καρώ χαρτοπετσέτες εξαιρετική. Κ του χρόνου λοιπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫Πολυ ομορφα ολα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι γλύκα είναι τρέλα!!!! Καλές γιορτές σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρίσκω και Χρόνια Πολλά! Υπέροχα τα στολίδια σου, οι καρδιές με ξετρέλλαναν, να ΄σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το....... μη ντρέπεσαι!!!!

Αυτά που μ΄αρέσουν