Τρίτη 25 Μαΐου 2010

"Μαργαριταρένια φινέτσα"

Τα μαργαριτάρια είναι για μένα σύμβολο φινέτσας, κομψότητας αλλά και μελαγχολίας. Νομίζω ότι μου ταιριάζουν και γι'αυτό όχι μόνο  τα φορώ αλλά και δημιουργώ μ'αυτά πολλά κοσμήματα (άλλωστε θα το έχετε ήδη διαπιστώσει).
Τα κολιέ που παρουσιάζω σήμερα αποτελούν, μαζί με άλλα της ίδιας κατηγορίας, ένα μέρος της καλοκαιρινής μου συλλογής. 

Εικ. 1η :  Τριπλό κολιέ με ροζ, μωβ, βεραμάν μαργαριτάρια και στοιχεία από επιχρυσωμένο ασήμι


Εικ. 2η : Κολιέ με mini μαργαριταράκια, γρανάδα και στοιχεία από επιχρυσωμένο ασήμι


Εικ. 3η : Κολιέ με ροζ, μωβ, άσπρα μαργαριτάρια και στοιχεία από επιχρυσωμένο ασήμι


15 σχόλια:

  1. φταίω εγώ τώρα που δεν βρίσκω λόγια να τα περιγράψω και θα σου πω πως είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα!!!
    Τα μαργαριτάρια στηρίζονται από τα μπιλάκια;

    Καλές δημιουργίες όπως πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μένα μου αρέσουν πολύ τα μαργαριτάρια :)
    Όλα σου πολύ όμορφα αλλά λίγο παραπάνω μου αρέσει αυτό στην 2η φωτό.
    Φιλιά
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για φινέτσα και κομψότητα συμφωνώ αλλά για μελαγχολία... δεν ταιριάζει στην Μπέττυ ΜΑΣ.
    Να σου γράψω οτι ειναι ΜΟΝΑΔΙΚΑ; οτι ειναι ΥΠΕΡΟΧΑ; οτι ειναι ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ; Είναι όλα αυτά και όσα ακόμα δεν μου έρχονται.
    Φανταστική δουλειά!!!
    Παραδίδεις μαθήματα;να γίνω μαθήτριά σου;
    Φιλάκια πολλά, καλή Μισο-βδομάδα~!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλη τα μαργαριτάρια δεν μου αρέσουν γενικά αλλά εσύ τα έχεις κάνει να φαίνονται πολύ όμορφα! Τα κοσμήματα είναι κομψά χωρίς υπερβολές γι'αυτό άνετα θα μπορούσα να τα φορέσω. Φιλάκια γλυκιά Μπέττυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τόσο λεπτεπίλεπτα!!Φανταστικά:)
    Και πάλι μπράβο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φινετσάτα,κομψότατα,υπέροχα!
    Τι μοναδικά κομμάτια είναι αυτά!
    Μ΄αρέσουν πολύ τα μαργαριτάρια,έχω τρία για το λαιμό,αλλά κάτι τόσο μοντέρνο...ξέρεις όσο μεγαλώνουμε νεανίζουμε.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όντως πολύ φινετσάτα και τα τρία! Το δεύτερο όμως λίγο παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αγαπημένα ,φινετσάτα μαργαριτάρια !!!
    Και η δική σου πινελιά τα ξαναφέρνει στην επικαιρότητα..-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ξεχωριστά!!!
    Εξαιρετική η δουλειά σου για μιαν ακόμη φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ φινετσάτα και ιδιαίτερα, ειδικά το τρίτο!
    Τόσο λεπτεπίλεπτα και όμορφα, μπράβο συνονόματη!
    φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα, φινετσάτα και παιχνιδιάρικα, θα έλεγα, ειδικά το πρώτο!
    Να'σαι καλα Μπέττυ μου!
    Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. βιάστηκες φιλενάδα μου με τα καλά σου λόγια όμως πέρνα για ένα κέρασμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα είναι όλα Μπέττυ, με μια ιδιαίτερη προτίμηση στο τελευταίο, καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το....... μη ντρέπεσαι!!!!

Αυτά που μ΄αρέσουν