Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

" Για όμορφα, μαυρισμένα μπρατσάκια"

Τα βραχιόλια μπράτσου ήταν ιδιαίτερα δημοφιλή κοσμήματα στις γυναίκες  πολλών πολιτισμών.
Στην αρχαία Ελλάδα  τα φορούσαν  στολισμένα με διάφορες πέτρες, ενώ στην Ρωμαϊκή εποχή τους έδιναν σχήμα φιδιού.  Στην Αίγυπτο επίσης αποτελούσαν ένα αγαπημένο στολίδι του γυναικείου χεριού.
Σήμερα όλο και περισσότερες νέες γυναίκες συνηθίζουν να τα φορούν το καλοκαίρι,  πάνω στο μαυρισμένο μπράτσο τους.  Χαρίζει γοητεία και μυστήριο!!!
Προσπάθησα λοιπόν κι εγώ να φτιάξω μερικά.  Αφού έδωσα μορφή στο μέταλλο, τα έδωσα για επιχρύσωση.......και ιδού το αποτέλεσμα!!!!

Εικ. 1η :  Βραχιόλι από επιχρυσωμένο μπρούντζο

Εικ. 2η : Βραχιόλι μπράτσου από επιχρυσωμένο μπρούντζο 


8 σχόλια:

  1. Μπράβο σου γλυκειά μου πολύ όμορφα!
    Αν και εγώ δεν συνηθίζω να τα φοράω μου αρέσει να τα βλέπω φορεμένα σε άλλες γυναίκες.
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο αξεσουάρ για μαυρισμένα...μπρατσάκια, όπως το λες! Εγω λοιπόν εδώ δεν θα πάρω. Απορείς; Το υποκοριστικό δίνει την απάντηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα θέλω και τα 2!!!!!!!!υπέροχα,βέβαια τα δικά μου μπράτσα δεν είναι για βραχιόλια,αλλά τι σημασία έχει;φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τρελαίνομαι για τέτοια βραχιόλια. Οταν είμουν μικροτερη (εεεε όχι και πολλά χρόνια πριν χι χι) τα φόραγα κι ας μην είχα ποτέ μαυρισμένα μπράτσα. Τώρα εκτός του οτι δεν είναι μαυρισμένα δεν είναι ούτε μπρατσάκια αλλά ούτε και μπράτσα. Νομίζω έχουν αλλάξει κατηγορία! !! Ομως τα βραχιόλια σου θα ήθελα τουλάχιστον να τα δοκιμάσω!!!!! Μπράβο. Εξαιρετική δουλειά για μια ακόμη φορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικά είναι, δυστυχώς με αυτόν τον παλιόκαιρο που ήλιος για μαύρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είναι τέλεια! μια μικρή προτίμηση στο δεύτερο! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα Μπετούλα μου!!!Εγώ θα τα φορούσα σίγουρα!!!
    Αλλά και η ταράτσα σας όνειρο!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το....... μη ντρέπεσαι!!!!

Αυτά που μ΄αρέσουν