Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

"Σήμερα γιορτάζω!!!"

Μεγάλη γιορτή σήμερα!! Γιορτάζει η Παναγία, η μητέρα όλων μας. Μαζί της και όλοι εμείς που απ΄ Αυτήν έχουμε πάρει το όνομά μας.

Το όνομα Δέσποινα σημαίνει κυρίαρχη, προστατευτική, απόλυτη, αρχοντική, αγνή και φιλάνθρωπη, όπως ακριβώς είναι η Παναγιά μας. Στη χάρη της ελπίζουμε όλοι, ζητούμε την προστασία και τη βοήθειά της κάθε φορά που έχουμε ανάγκη. Κι΄Αυτή, αγνή αλλά και κυρίαρχη, αρχόντισσα των ψυχών μας, στέκεται πάντα πάνω μας και μας προστατεύει!!

Η Παναγία είναι το περισσότερο από κάθε άλλο ιερό πρόσωπο που τιμά ο ελληνικός λαός. Αυτό φαίνεται τόσο στις εκφράσεις επίκλησης όπως "Παναγία μου, Παναγία μου" ή "Παναγιά βοήθα με.." όσο και στην πλούσια υμνολογία και το πλήθος των ναών που είναι αφιερωμένοι σ΄ Εκείνη, που παρακαλεί συνέχεια τον Ιησού για τη σωτηρία του κόσμου.

H παρακάτω εικόνα αγιογραφήθηκε από εμένα το 1998. Έχει διαστάσεις 125Χ98 cm και είναι ζωγραφισμένη με αυγοτέμπερα και χρυσό 24Κ πάνω σε ειδική προετοιμασία κολλημένη σε μασίφ ξύλο πάχους 5 cm. Βρίσκεται στο σπίτι μου, αποτελεί σύμβολο πίστης, αγάπης και γαλήνης και είναι το σημείο αναφοράς όλης της οικογένειας.






Εύχομαι σε όσους γιορτάζουν σήμερα
η Παναγιά μας να τους δίνει υγεία, δύναμη και αγάπη!!


 

32 σχόλια:

  1. Μπετυ μου αγαπημένη, για την μεγάλη αύτη ημέρα, εορτή της Παναγίας και για την ονομαστική σου εορτή, σου εύχομαι ευτυχία, υγεία και Χρόνια σου Πολλά μαζί με την οικογένεια σου.

    Σε ευχαριστώ πολύ για τα ωραία κι ευγενικά σου σχόλια που μου γράφεις.

    Οι Αγιογραφίες σου είναι υπέροχες, με ωραία χρώματα και συγκινητικά κομμάτια!!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλα Μπέττυ μου!
    Χίλιες ευχες για μια ζωη με υγεία, αγαπη και δημιουργικότητα!
    (Από την ώρα που διαβαζω ότι ανεβασες αυτην αναρτηση, χθες στο τσακ, νομίζω, πρόλαβα να αφησω τις ευχες μου στην προηγούμενη αναρτηση κι όχι μόνο εδώ. Ακόμα καλύτερα βεβαια γιατί ετσι σου ευχηθηκα και χθες βραδυ και σήμερα το πρωί!)

    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορίτσια καλημέρα!!

    @Evie, σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια. Εύχομαι και σε σένα υγεία, χαρά και αγάπη!!
    Σε φιλώ

    @Ρίκη μου, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου, να περάσεις καλά σήμερα!!
    Φιλιά

    @Αναστασία μου, τί ωραία!! Πήρα τις ευχές σου δύο φορές, και χθες το βράδυ και σήμερα πρωί-πρωί. Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ, και εύχομαι για σένα και τα παιδιά σου το καλύτερο!! Καλά να περάσετε σήμερα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια Πολλά Δεσποινα
    Κι οπως τα χρώματα των δημιουργιών σου
    Ναναι η ζωή σου

    Μια μικρη μελωδική αφιέρωση

    SECRET GARDEN ( ADAGIO )


    Καλημέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Velver2, σ΄ευχαριστώ πολύ για τις γλυκές ευχές σου και για τη μελωδική αφιέρωση.
    Καλημέρα

    @Ξανθή μου, σ΄ευχαριστώ, να ΄σαι κι εσύ πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! πάντα με υγεία και χαρά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χρόνια μας πολλά,και σε όλους τους εορτάζοντες.υπέροχη η εικόνα σου.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρονια πολλα!!!!!!!! και εμενα γιορταζει η κορη μου
    φιλια
    γερακινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά Μπέτυ!!Δεν ήξερα ότι βγαίνει από το Δέσποινα!Υγεία, ευτυχία και χαρά εύχομαι!!
    Και όσο για το ταλέντο σου, δεν έχω λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά και στο μπλοκόσπιτο σου απο κοντά, να ζήσεις με υγεία και αγάπη καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Αστεράκι μου, ευχαριστώ πάρα πολύ, να ΄σαι καλά!! Φιλάκια

    @Φουρτουνάτα μου, Χρόνια Πολλά και σε σένα που γιορτάζεις σήμερα!! Φιλιά

    @Gerakina, να χαίρεσαι την κορούλα σου και να την καμαρώνεις, να ΄ναι πάντα γερή, δυνατή και ευτυχισμένη!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Αthina, σ΄ευχαριστώ καλή μου για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια!! Να ΄σαι πάντα καλά!! Φιλιά

    @Αχτιδούλα μου, καλή μου φίλη, σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου, μου είναι πολύτιμες όταν έρχονται από ανθρώπους που εκτιμώ τόσο!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά με υγεία!!η χάρη της Παναγίας να σας εχει καλά!!Οι εικόνες ειναι καταπληκτικές!Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σου εύχομαι απο καρδιάς χρόνια πολλά και να έχεις υγεία, ευτυχία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπέττυ μου εύχομαι η Παναγία μας πάντα να σε σκέπει και να'ναι βοηθός σου και συνοδοιπόρος και στα δύσκολα και στα εύκολα! Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολύχρονη, πάντα γεμάτη υγεία, χαρά, ευτυχία και δημιουργικότητα, πολλά πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Demi, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, να χαίρεσαι κι εσύ το κοριτσάκι σου που γιορτάζει σήμερα!!

    @Μαρία Ζ., σ'ευχαριστώ πολύ, Χρόνια Πολλά και σε σένα με υγεία και χαρά πάντα!!

    @Νάντια μου, πολύ ζεστές οι ευχές σου και σ΄ευχαριστώ από καρδιάς.

    @Μagia da Ines, Thanks a lot dear!!

    @Aγγελική μου, σ΄ευχαριστώ από την καρδιά μου!

    @Χρυσούλα μου, χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου, εύχομαι η Παναγιά μας να δίνει σε σένα και στην οικογενειά σου υγεία, χαρά και αγάπη!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπέττυ μου,
    Χρόνια σου Πολλά και Ευτυχισμένα και εύχομαι μπροστά σου τα καλύτερα...

    ( οι αγιογραφίες σου,εξαιρετικές και μπράβο σου ..!!! )

    και καλή σου εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά με υγεια και αγάπη και η Παναγια να είναι οδηγός στη ζωή σου.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά αν και καθυστερημένη με αγάπη και υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπετούλα μου Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα, να σε χαίρεται η οικογένειά σου!!! (έστω και καθυστερημένα)
    Να είσαι πάντα καλά!!!
    Φιλιά πολλάααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπεττυ μου χρονια σου πολλα και απο μενα για την ονομαστικη σου γιορτη!Καθυστερησα να σου ευχηθω γιατι σημερα επεστρεψα απο διακοπες!Να εισαι καλα να εχεις παντα υγεια και να δημιουργεις παντα τοσο ομορφα πραγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να περάσω και εγώ από το μπλοκόσπιτό σου και να σου ευχηθώ χρόνια πολλά για την ονομαστική σου γιορτή.Να είσαι πάντα χαρούμενη υγιής και πολύ πολύ δημιουργική.
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Βιβή μου, σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου!!

    @Μarion, οι ευχές σου ευπρόσδεκτες και σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    @Νιτσα, σ΄ευχαριστώ, οι ευχές είναι πάντα ευχές έστω και καθυστερημένα.

    @painter, δεν πειράζει καλή μου η καθυστέρηση, οι ευχές σου μου δίνουν μεχάλη χαρά!! Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    @Γωγούλα, καλώς επέστρεψες και καλό υπόλοιπο αν υπάρχει. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!

    @irini μου, χίλια ευχαριστώ, οι ευχές σου είναι ευπρόσδεκτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρονια πολλά χρόνια καλά αν και καθυστερημένα, λόγω έλλειψης του λαπτοπ μου....
    (Μπηκα στα κλεφτά απο ξενο λαπτοπ χιχι)
    Να είσαι πάντα χαρούμενη,δημιουργική και με πολλά πολλά χαμόγελα και αγάπη γύρω σου...
    σου εύχομαι ολόψυχα!!!
    φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @mar9659, σ΄ευχαριστώ για τις γλυκές ευχές σου!!
    Φιλάκια κι από μένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά και καλά, με υγεία και ευτυχία για σένα και την οικογένειά σου !Οι εικόνες σου είναι καταπληκτικές !
    Η Παναγία είναι η Μητέρα όλων μας και σύμβολο Πίστης, Αγάπης και Δύναμης!!
    Έχω χαρίσει το όνομά της στο γιο μου παρόλο που δεν το "φέρει" κάποιος από τους παππούδες!!Ας μας έχει όλους καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. χρόνια πολλά έστω και με καθυστέρηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εστω και καθυστερημενα ευχομαι χρονια πολλά!!η εικόνα ειναι παρα πολύ όμορφη !!μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το....... μη ντρέπεσαι!!!!

Αυτά που μ΄αρέσουν