Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

"Σταυρός, το κόσμημα φυλαχτό"

Από τη συλλογή μου δε θα μπορούσε ποτέ να λείπει ο σταυρός.  Είναι ένα κόσμημα φυλαχτό, πολύ αγαπημένο στις περισσότερες από μας. 


Ο συγκεκριμένος αποτελείται από μαργαριτάρια ενωμένα με επιχρυσωμένο μπρούντζο.


Συνοδεύεται από αλυσίδα και ροζάριο μαργαριταριών που του δίνει μια ξεχωριστή νότα!!


Μπορεί να φορεθεί όλες τις ώρες και ταιριάζει απόλυτα με κάθε ενδυματολογική μας επιλογή!!


Και μια πρόταση από μένα :  Φοράτε πάντα ένα μικρό σταυρουδάκι πάνω σας, έτσι θα κρατάτε μακριά σας  κάθε κακή επιρροή!!

Σας φιλώ με αγάπη




26 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφα τα σταυρουδάκια σου φιλενάδα!!!έχεις δίκιο όλοι πρέπει να φοράμε σταυρό!!!πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καταπληκτικός σταυρός.
    τα μαργαριτάρια η καλύτερη επιλογή για όλες τις ώρες και όλες τις ηλικίες.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπεττούλα μου γειά σου,
    Υπέροχος ο σταυρός σου, και τα μαργαριτάρια τόσο αγαπημένα! Θες το λευκό της αθωότητας θες το χρυσό που πάντα μας ελκύει, ο συνδυασμός τους είναι φανταστικός! Σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοφη η συμβουλή!
    Τα σταυρουδάκια είναι πανέμορφα και όντως το ροζάριο στην αλυσίδα κάνει τη διαφορά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφα σχέδια υπέροχος συνδυασμος χρυσού και μαργαριταριών.Και η πρότασή σου, δεκτή.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικά τα σταυρουδάκια!!!!! και η συμβουλ΄ξξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διακριτικά και καλόγουστα,
    τώρα που το σκέφτομαι έχεις δίκιο,
    έβγαλα τον σταυρό μου και ξέχασα να τον ξαναβάλω..
    Πολλά φιλιά! (αν και έχεις σημειώσει απουσία!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΑ ΛΕΣ ΜΠΕΤΤΥ ΜΟΥ!!!!!!
    ΔΕΝ ΦΟΡΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΜΑΣ, ΚΑΚΩΣ!!!!!
    ΤΑ ΣΤΑΥΡΟΥΔΑΚΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. KAΛΗΜΕΡΑ ΜΠΕΤΤΥ ΜΟΥ!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΤΑΥΡΟΥΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ!!!!ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εξαιρετικά καλαίσθητοι οι σταυροί ! Να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχος συνδιασμός, πανέμορφα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνώ Μπέττυ μου για τον σταυρό!!και οι δικοί σου είναι πανέμορφοι!!Ο συγκεκριμμένος τύπος είναι η αδυναμία μου!Κάποτε είχα έναν παρόμοιο που ξεχνούσα να τον βγάλω.Μάλλον θα πρέπει να τον αντικαταστήσω αφού τον έχασα!!!Φιλάκια πολλά και δροσερά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ...ΜΠΕΤΤΟΥΛΑ ΜΟΥ...ΑΠΛΟΙ ΑΛΛΑ ΣΥΝΑΜΑ ΤΟΣΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ....ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙΣ ΚΑΤΑΠΑΝΩ..ΟΕΟΕΟ?
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχοι οι σταυροί σου Μπέττυ μου!!! Καλόγουστοι όπως και όλα σου τα κοσμήματα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφο ....όπως πάντα!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάντα μ' αρέσει ο σταυρός να τον φορώ και οι δικοί σου είναι πανέμορφοι Μπέττυ μου... Και η αλυσίδα - ροζάριο, πολύ κοκέτικη!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλειος σταυρός!!Μπράβο σου !!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ❤•.¸¸✿⊱╮
    As pérolas são tão lindas, nesse designer então!!!!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ♡°º
    °♫♫♪¸.•°`♡✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τελειος ο σταυρός!!!!!πανεμορφος.Η συμβουλη σου χρήσιμη.
    Καλο μηνα να έχεις με υγεία-ευτυχία και χαμόγελα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχομαι να εχεις καλο μηνα, καλη εβδομαδα και ενα πολυ ομορφο και δροσερο καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφα τα σταυρουδάκια και το ροζάριο! Πάντα το γούστο σου είναι διακριτικό και φίνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχα και ιδιαίτερα τα σταυρουδάκια σου! Μοναδικά στολίδια!
    Φιλάκια Μπέττυ μου, να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφα τα μαργαριταρένια σταυρουδάκια σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ειπα να σου ανταπωδώσω την επίσκεψη....η Ρούλα ειμαι καλέ;;; που με ακουγες χωρίς να με βλέπεις νάμαι εδώ να καμαρώσω αυτά που κάνεις...και να σου πώ γιατί δεν σε βρηκα τοσο καιρό;;; παραληψή μου...το να κάνεις αυτό που σου αρέσει και σε γεμίζει ειναι ότι καλητερο ....ο σταυρός ειναι το συνβολο της θρησκεία μας..και οι δικοί σου έχουν γίνει πολύ όμορφοι...μαργαριταρένιοι....φιλακια πολλα...σίγουρα θα τα λέμε..φιλακια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΑααααα τι ειναι αυτό το βατραχάκι που μπαίνει αναμεσα στα γράματα και δεν με αφήνει να διαβάζω όλα τα σχόλια;΄ε;.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι όλα καταπληκτικά, πρώτη φόρα μπαίνω κ έχω ενθουσιαστεί. Πρέπει να έχεις μεράκι για όλες αυτές τις καταπληκτικές δημιουργίες..Μη σταματήσεις, είναι φοβερά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το....... μη ντρέπεσαι!!!!

Αυτά που μ΄αρέσουν